Strandväder.. eller?

Planen var stan, men när jag vaknade imorse var det strandväder. Tyckte jag i alla fall. Jag lyckades övertyga Sussi och så for vi och mina kära syskon iväg mot det ökända Tranviken. Vi borde nog ha börjat ana oråd redan när vi insåg att det fanns lediga platser på parkeringen.. Solen visade sig visserligen lite då och då men för det mesta blåste det. Bikinin såg aldrig dagens ljus utan begravdes under både kläder och handduk. Men vi konstaterade att det trots allt var trevligt. Inte skönt kanske, men helt klart trevligt. Det åts chips, glass, lästes tidningar men framför allt byggdes det sandslott/sandmurar..! Min käre bror var nog den mest entusiastiske byggaren av dom alla..

Sandbygge

Bilresan hem var ju också ett äventyr då vi var omringade av mopeder och Henrik Zetterbergs bilar, jojo! Ikväll vankas det troligtvis Batman på bio, spännande. Fast jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om att Katie Holmes är med.. Det återstår att se. Anders och jag såg "Världarnas krig" förra helgen. Den var bra. Och lite läskig.. Förutom slutet då, menmen.

Ja, det får nog duga som min andra blogg..grej? Jag gör framsteg om jag får säga det själv! Tjingen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback